Corona Protocol

De wachtruimte bij ons in de kliniek zijn Coronavrije zones. Houdt u zicht alstublieft aan de volgende stappen:
  1. Bij aankomst handen desinfecteren met handalcohol, zowel voor als na de behandeling. Als deze op is dan is handen wassen ook mogelijk.
  2. Neem plaats in de wachtruimte en houd 1,5 meter afstand van anderen. Kom alleen indien nodig mag er 1 ouder/begeleider mee.
  3. Nies en hoest in uw elleboog. Vervolgens graag uw handen wassen
  4. Kom niet naar de praktijk zonder afspraak!
  5. Kom niet te vroeg voor uw afspraak
  6. Wij zullen zoveel mogelijk de deuren openen en sluiten voor u
Tijdens het behandelen zullen wij de nodige beschermingsmiddelen dragen, zoals mondkapje, handschoenen en oogbescherming. Na iedere behandeling zullen wij de ruimte desinfecteren.

De zorgverlening moet worden uitgesteld worden als u of uw gezin één van de volgende symptomen heeft:

• Neusverkoudheid, hoesten, kuchen of niezen
  • Loopneus
  • Keelpijn
  • Verhoging (tot 38 oC) of koorts
  • Kortademigheid
  • Moeheid
  • Ontstoken slijmvliezen (Conjuctivitis)
  • Je ziek/beroerd voelen en/of diarree

Wij zullen de maatregelen aanpassen wanneer dit weer kan en mag.

Wij zijn verplicht om de volgende vragen te stellen als u bij ons in de kliniek komt:

• Heeft u een of meerdere van de volgende (ook milde!!) symptomen: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts (vanaf 38oC)?
  • Bent u langer da 24 uur klachtenvrij?
  • Heeft u huisgenoten/gezinsleden met koorts en/of benauwdheidsklachten? Is er bij u zelf of bij een huisgenoot/gezinslid in de afgelopen 14 dagen Corona vastgesteld?
  • Bent u verder gezond en voelt u zich momenteel gezond?
Scroll naar top