Acne behandeling in Zeeland

Acne vulgaris (beter bekend als acne of overmatige (jeugd)puistjes) is wereldwijd een veel voorkomende huidaandoening. Deze huidaandoening kan middels een behandeling, de acne behandeling, worden behandeld door Huid en Laserkliniek Zeeland. Wij hebben vestigingen in Terneuzen, Goes en Sluis. Deze vestigingen zijn op zo’n 30 minuten rijden vanuit steden als Vlissingen en Middelburg.

De puistjes worden veroorzaakt door bacteriën die zich nestelen in de huidkliertjes waardoor ontstekingen ontstaan. Vaak geeft dit rode bultjes en jeukende bultjes met witte puntjes als gevolg. Meestal is acne actief op het gezicht, borst en rug. Het is naast vervelend daarom ook goed zichtbaar. Acne gaat vaak niet vanzelf over en kan littekens tot gevolg hebben wanneer dit niet wordt behandeld. Het tegengaan van de hoge productie van de bacterie die acne veroorzaakt (hoofdzakelijk Propionibacterium acnes, ook wel P. acnes genoemd) is goed behandelbaar met Photo Dynamische Therapie (PDT) waarbij veel patiënten binnen korte behandeltijd een aanzienlijke vermindering van acne ervaren. Naarmate de acne behandeling vordert is de genezing van acne een veel voorkomend resultaat.

Photo dynamische therapie als acne behandeling

Het behandelen met Photo Dynamisch Therapie (PDT) is een revolutionaire methode waarbij met een speciale lamp de overmatige productie van bacteriën wordt tegengegaan. Al snel is een vermindering van acne waar te nemen. De acne behandelingen bij Huid en Laserkliniek Zeeland zijn pijnloos en hebben snel het gewenste resultaat.

De behandeling

Behandeling van actieve acne wordt uitgevoegd met PDT. Afhankelijk van de mate dat acne voorkomt op de huid zijn meerdere behandelmomenten nodig. Tijdens een intake bij Huid en Laserkliniek Zeeland zal u worden geïnformeerd hoeveel acne behandelingen worden verwacht voor uw huid om zo het beste resultaat te krijgen. Nadat er geen actieve behandeling meer aanwezig is, kunnen littekens veroorzaakt door de acne worden verwijderd door middel van de Fractional 1540 laser, met werkelijk verbluffende resultaten!

Meer weten over acne behandelingen via Huid en Laserkliniek Zeeland?

Neem contact met ons op voor een afspraak of meer informatie. Dankzij onze goede reputatie en ervaringen helpen wij al jarenlang mensen uit Zeeuws-Vlaanderen, Middelburg, Vlissingen en België tot aan Rotterdam met het succesvol behandelen van acne.

Voor

Na